Правила магазину MARMOLADA.COM.UA
I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Інтернет-магазин www.marmolada.com.ua та мобільний додаток для користування цим магазином (далі разом іменуються «Магазин»), створений товариством «METAKOL SP. Z O.O.» із місцезнаходженням у місті Варшава, адреса: 02-207 м. Варшава, Польща, вул. Кукіелкі 7 KRS 0000999368, REGON 523493006, NIP 7011111907, яке також є контролером персональних даних покупців Магазину. Терміни: «Marmolada.com.ua», «Marmolada», «ми», «продавець» або відмінки цих термінів означають фірму METAKOL SP. Z O.O.. Терміни: «Ви», «покупець», «клієнт» або відмінки цих термінів означають споживача, який набуває Товари через вебсайт Магазину.
2. Правила Магазину (далі - «Правила») описують умови придбання товарів, представлених у Магазині (далі - «Товари»), умови реєстрації облікового запису, та надання інших послуг, описаних у Правилах.
3. Будь ласка, для уникнення непорозумінь уважно ознайомтесь з даними Правилами, які доступні у нижній частині веб-сайту Магазину або які за посиланням можна завантажити та зберегти у форматі PDF на вибраному носії інформації.
4. Інформація про Товари, розміщена на веб-сайті Магазину, є запрошенням до складення пропозицій укласти договір купівлі-продажу Товарів.
5. Товари в Магазині детально описані. На вебсайті розміщено інформацію, зокрема, про властивості Товару, його ціну та матеріал, з якого він виготовлений.
6. Усі товарні знаки та фірмові найменування, фотографії, проекти, дизайн макетів Магазину, описи товарів та інші його елементи захищені авторським правом і не можуть копіюватися або використовуватися будь-яким чином для власних цілей без згоди MARMOLADA.
7. Ви можете здійснювати покупки в Магазині тільки як споживач, тобто фізична особа, яка здійснює покупку для власних потреб, не пов’язаних безпосередньо з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника. Ми не здійснюємо продажу підприємцям.
8. Продажі здійснюються за моделлю „dropshipping”
II ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ МАГАЗИНОМ ТА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІПРОДАЖУ ТОВАРІВ
1. При оформленні замовлення або створенні облікового запису в Магазині, будь ласка , ознайомтеся з цими Правилами і прийміть їх зміст. Якщо Ви не приймете цих Правил, Ви не зможете придбати Товари або скористатися іншими послугами за посередництвом Магазину.
2. Інформація, яку Ви надаєте нам при оформленні замовлення, повинна бути правдивою, актуальною і точною. Зверніть увагу, що ми можемо відмовитися від виконання замовлення, якщо надані дані є настільки неточними, що це унеможливлює виконання замовлення, зокрема, унеможливлює належну доставку посилки. Перш ніж відмовитися від виконання замовлення, ми спробуємо зв’язатися з Вами з метою встановлення даних, необхідних для виконання замовлення.
3. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб гарантувати Вам ефективне та безпечне використання веб-сайту Магазину. Для цього ми застосовуємо необхідні технічні та організаційні засоби інформаційної безпеки відповідно до діючих стандартів у цій сфері.
4. Вчинення будь-яких дій, які можуть загрожувати інформаційній безпеці Магазину, безпеці Ваших даних і даних інших клієнтів, або безпеці транзакцій – суворо заборонено.
5. Користуючись Магазином, Ви зобов’язані дотримуватися наступних правил:
не допускається будь-яким чином втручатися у системне середовище Магазину, в тому числі, зокрема, шляхом завантаження у нього шкідливого (зловмисного програмного забезпечення, або вчинення будь-яких інших дій, спрямованих на неправомірне втручання у роботу Магазину;
Ви зобов’язані використовувати Магазин відповідно до його призначення, описаного у Правилах – використання функціональних можливостей Магазину в будь-якому іншому обсязі, ніж передбачено цими Правилами, заборонено;
не допускається використовувати Магазин у будь-який спосіб, який може порушити його функціонування або спричинити незручності іншим користувачам чи працівникам Магазину, зокрема, не допускається розсилати рекламу чи іншу подібну інформацію на адреси, доступні на сторінках Магазину;
Ви не маєте права використовувати контент, описи, фотографії або інші графічні елементи Магазину для власних цілей або цілей інших суб’єктів. Зверніть увагу, що будь-які елементи Магазину такого типу є об’єктом авторського права Компанії та не можуть бути використані без її згоди.
6. Для деяких брендів ми ввели обмеження на кількість штук одного товару, яку можна придбати за одне замовлення. Ви отримаєте повідомлення про це, коли додасте до кошика максимальну кількість штук одного товару.
III УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ТОВАРІВ (ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ)
1. Правила Магазину є публічною офертою MARMOLADA укласти зі споживачем договір купівлі-продажу Товару дистанційним способом, тобто через вебсайт Магазину Marmolada.com.ua. Інформація про Товари, розміщені на веб-сайті Магазину, для покупців є пропозицією укладення договору купівлі-продажу щодо вибраних Товарів. Укладаючи договір купівлі-продажу, Ви в повному обсязі приймаєте умови та порядок оформлення замовлення, оплати Товару, доставки Товару, повернення Товару, умови рекламації Товару та усі інші умови договору, вказані у цих Правилах.
2. Замовлення у Магазині можна здійснювати цілодобово, однак, замовлення, оформлені у неробочі дні (cубота, неділю та святкові дні), будуть оброблятися на наступний робочий день.
3. Оформити замовлення можна, увійшовши у свій обліковий запис у Магазині – ми рекомендуємо скористатися цим способом, оскільки він значно скорочує процес оформлення наступних замовлень (Вам не потрібно щоразу вводити свої дані). Проте, для оформлення замовлення, Вам не обов’язково потрібно мати обліковий запис у Магазині – Ви можете здійснювати покупки без реєстрації, дотримуючись відповідних інструкцій на веб-сайті Магазину.
4. Ми попросимо Вас надати персональні дані, необхідні MARMOLADA для виконання Вашихзамовлень. Для оформлення замовлення вам необхідно буде надати обов'язкову інформацію, визначену у формі замовлення. Будь ласка, уважно ознайомитеся з правилами обробки персональних даних, які зазначені тут https://marmolada.com.ua/privacy-policy Без необхідних даних, ми не зможемо обробити Ваше замовлення та виставити розрахунковий документ (рахунок-фактуру).
5. Щоб оформити замовлення, Вам потрібно буде зробити наступне:
а) після того, як Ви виберете Товари, додайте їх у «Кошик», вкажіть відповідний розмір, кількість Товарів, їх колір, після чого перейдіть у «Кошик» і слідуйте подальшим інструкціям на сайті Магазину,
б) у Вас є можливість змінити вміст Вашого «Кошика» шляхом видалення Товарів або додавання нових Товарів, а також змінити вказані дані до моменту, поки Ви не натиснете на кнопку «Купую та оплачую»,
в) якщо Ви натиснули на кнопку «Купую та оплачую», це означає, що Ви склали нам пропозицію придбати вибрані Вами Товари на умовах цих Правил.
6. Після складення пропозиції, Ви отримаєте електронний лист з основною інформацією про Ваше замовлення, включаючи: кількість замовлених Товарів, їх ціну та вартість доставки, обраний вид доставки та спосіб оплати, Ваші дані та дані Магазину. В електронному листі також буде вказана інформація про те, як повернути Товар належної або неналежної якості, як скористатися гарантією, тощо. Будь ласка, зверніть Вашу увагу, що це повідомлення є лише підтвердженням того, що Магазин отримав Ваше замовлення.
7. Після отримання Вашого замовлення, ми повідомимо Вас про направлення замовлення на перевірку на складі, а потім – після перевірки замовлення – ми надішлемо Вам наступний електронний лист, в якому підтвердимо виконання Вами замовлення («Підтвердження виконання та відправки замовлення») або відмовимося прийняти Вашу пропозицію придбати Товари з Магазину та вкажемо причини відмови.
8. Електронний лист, вказаний вище у пункті 7 («Підтвердження виконання та відправки замовлення»), означає укладення договору купівлі-продажу обраних Вами Товарів на умовах, викладених у цих Правилах.
9. Зверніть увагу, що до моменту отримання повідомлення, вказаного у пункті 7 («Підтвердження виконання та відправки замовлення»), Ви можете в будь-який момент скасувати своє замовлення – просто зв’яжіться зі Службою підтримки клієнтів. Якщо Ви вирішите скасувати оформлене замовлення, ми в будь-якому випадку надішлемо Вам електронного листа з підтвердженням скасування замовлення.
10. Якщо Ви вибрали онлайн-оплату, Ваше замовлення буде скасовано, якщо:
a)Ваші контактні дані настільки неточні, що неможливо здійснити доставку замовлення або зв’язатися з Вами для уточнення даних,
б) Ви не здійснили оплату за замовлення протягом 2 (двох) календарних днів.
11. На оформлені замовлення ми виставляємо електронний іменний рахунок-фактуру на придбані Товари. Ви отримаєте рахунок-фактуру на електронну пошту, вказану при оформленні замовлення. Приймаючи ці Правила, Ви подаєте запит на виставлення
рахунку-фактури замість чека та погоджуєтеся отримати електронний рахунок-фактуру на адресу електронної пошти, вказану Вами у формі замовлення.
IV ДОСТАВКА ТА ОТРИМАННЯ ТОВАРІВ
1. Товари, придбані в Магазині, ми доставимо на території України за адресою, вказаною Вами у замовленні.
2. Замовлення виконуються протягом 5 -14 робочих днів, залежно від обраного способу доставки Товарів. Доставка Вашого замовлення може бути затримана у періоди великого напливу покупців у Магазині, наприклад, у святкові періоди або з незалежних від Магазину причин, наприклад, воєнний стан, протести, погодні умови, затримки на кордоні.
3. Ми доставимо Вам Товари наступним чином:
а) кур’єрською службою за вказаною Вами адресою на території України,
б) до обраного пункту видачі замовлень (наприклад, пункт видачі замовлень кур’єрської служби, інших партнерів Marmolada) – відповідно до варіантів, наданих Marmolada.
Детальну інформацію про види доставки Товарів та її вартість можна знайти тут:
https://marmolada.com.ua/delivery
4. У зв’язку із воєнними діями в Україні, територія доставки Товарів обмежена. На сьогоднішній день посилки не доставляються у райони ведення активних бойових дій та на тимчасово окуповані території. Після того, як Ви оформите замовлення, вказана Вами адреса доставки перевіряється Магазином. Якщо Ви отримаєте інформацію про передачу Вашого замовлення на виконання, це означає, що посилка може бути доставлена у вказане Вами місце. Якщо доставка у вказане Вами місце не є безпечною, Ваше замовлення буде скасоване. Якщо ми підтвердимо Вам можливість доставки за вказаною Вами адресою, а тим часом ситуація зміниться і доставка стане неможливою, ми з Вами зв’яжемося.
5. Посилка, вартість якої перевищує еквівалент 150 євро, може бути доставлена тільки кур’єром. У зв’язку з тим, що потрібно буде сплатити обов’язкові митні платежі для даної вартості посилок, доставка до пунктів видачі замовлень є неможливою.
6. При отриманні посилки переконайтеся, що вона не пошкоджена. У разі виявлення пошкодження Товару, вимагайте від кур’єра або особи, яка передає Вам Товари у пункті видачі замовлень, скласти акт про пошкодження посилки/Товару.
V ЦІНИ ТА СПОСОБИ ОПЛАТИ
1. Ціни на Товари в Магазині вказані у гривнях без урахування ПДВ, митного збору, інших податкових зборів, які можуть нараховуватися на території країни одержувача посилки відповідно законодавства.
Таким чином, при закупівлі Товару вартістю понад 150 євро, Ви зобов’язані додатково сплатити:
а) мито у розмірі 10% від суми, що становить різницю між ціною товару та сумою 150 євро; б) ПДВ у розмірі 20% від суми, що становить різницю між ціною товару та сумою 150 євро, до якої потім додається митний збір відповідно до чинного законодавства країни одержувача.
Податкові і митні збори потрібно сплатити кур’єру при доставці товару.
2. Актуальні способи оплати, що діють у Магазині, представлені під час оформлення замовлення при виборі способу оплати.
3. Якщо Ви виберете «Онлайн-платіж», кошти повинні бути зараховані на рахунок MARMOLADA протягом 2 (двох) днів з моменту оформлення замовлення, інакше замовлення буде скасоване. Звичайно, Ви можете повторно оформити замовлення, вибравши інший спосіб оплати, або вчасно здійснивши онлайн-платіж.
4. Зверніть увагу, що ми можемо змінювати ціни на Товари в Магазині, змінювати асортимент, проводити акції або інші знижки на товари, але такі зміни не будуть порушувати положення вже укладених договорів купівлі-продажу або прав клієнтів, які скористалися певною акцією.
VI РЕКЛАМАЦІЯ НА ТОВАРИ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
1. У магазині ми продаємо тільки нові та оригінальні Товари. MARMOLADA несе відповідальність за невідповідність Товарів положенням укладеного договору, що діяв на момент доставки Товарів, і яка була виявлена протягом гарантійного строку з моменту доставки товарів, відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» та іншого чинного законодавства у цій сфері.
2. Якщо Ви вважаєте, що придбаний Вами Товар є неналежної якості та не відповідає положенням договору або якщо упродовж гарантійного строку Ви виявили недоліки Товару, Ви можете, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, пред’явити вимоги передбачені Законом України «Про захист прав споживачів та у цих Правилах.
3. Ви можете подати рекламацію наступним чином:
а) зв’яжіться зі Службою підтримки клієнтів: [email protected] або зв’язавшись по телефону
+38 096 477 04 77 та повідомте про недолік Товару;
б) надайте розрахунковий документ (рахунок-фактуру) про набуття Товару у Магазині;
в) Вас можуть попросити надіслати дефектний Товар на одну з адрес, вказаних нами тут: https://marmolada.com.ua/return.
в) протягом 14 днів або іншого погодженого строку, Ви отримаєте інформацію про результат розгляду Вашої рекламації.
3. Якщо рекламація не буде задоволена, ми повернемо Товар разом із висновком про необґрунтованість рекламації.
4. Якщо надіслану претензію задоволено і договір буде розірвано, ми повернемо Вам вартість Товарів неналежної якості не пізніше 30 днів з моменту отримання вимоги про розірвання договору (податкові і митні збори не відшкодовуються).
VII ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ – ВІДМОВА ВІД ДОГОВОРУ КУПІВЛІПРОДАЖУ
1. Якщо Ви купуєте Товари як споживач, Ви можете відмовитися від укладеного договору купівлі-продажу без пояснення причин, на умовах, викладених нижче.
2. Ви можете відмовитися від договору купівлі-продажу Товарів належної якості, набутих у
Магазині, протягом 30 днів з моменту отримання Товарів.
3. Поверненню не підлягають Товари, вказані у додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172, у тому числі панчішно-шкарпеткові вироби, білизна, парфумерно-косметичні вироби, ювелірні вироби. Повний перелік товарів, які не підлягають поверненню, можна знайти тут: https://marmolada.com.ua/return.
4. Повернення Товару можливе, якщо Товар не використовувався, збережено його зовнішній вигляд, споживчі властивості, пломби, етикетки, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом із проданим Товаром.
5. Щоб скористатися правом відмовитися від договору, Вам необхідно:
а) заповнити форму повернення, яка доступна на веб-сайті Магазину, і вкласти цю форму у посилку;
б) Надішліть Товар, який ви отримали за договором і який ви бажаєте повернути, на одну з адрес, вказаних нами тут: https://marmolada.com.ua/return.
6. Якщо Ви відмовитеся від договору купівлі-продажу Товарів належної якості:
а) Ви самостійно оплачуєте витрати на повернення нам Товару;
б) повернення грошових коштів здійснюється негайно, але не пізніше 30 днів шляхом перерахування вартості оплаченого Товару на банківську картку Клієнта, вказану у заяві на повернення.
в) податкові і митні збори, а також кошти доставки не відшкодовуються;
г) Додаткова плата, що являється операційною вартістю обслуговання замовлення, в разі вибору післяплати, не повертається д ми можемо затримати повернення Вам оплати до моменту повернення нам Товарів або поки Ви не надішлете нам підтвердження про відправлення Товарів – залежно від того, що настане раніше.
VIII ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОСЛУГИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ
1. За допомогою Магазину MARMOLADA надає Клієнтам в електронному вигляді наступні послуги:
а) можливість укладення онлайн договорів купівлі-продажу Товарів у Магазині, відповідно до цих Правил,
б) можливість створення облікового запису клієнта в Магазині та використання його функціональних можливостей.
г) огляд контенту на сайті Магазину.
2. Ви маєте право відмовитися від укладених договорів купівлі-продажу Товарів у Магазині на умовах, викладених у відповідних положеннях законодавства та в Регламенті.
3. У випадку надання послуги ведення облікового запису в Магазині, Ви маєте право відмовитися від неї протягом 30 днів з моменту створення облікового запису. Незалежно від цього, Ви також маєте право вимагати припинення надання послуги ведення Вашого облікового запису в Магазині в будь-який момент. Ви можете скористатися обома правами, надіславши нам інформацію про своє рішення в електронному листі на наступну
адресу: [email protected] або традиційним листом на адресу METAKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. KUKIEŁKI 7/--- 02-207 WARSZAWA MAZOWIECKIE, Polska.
4. Для того, щоб користуватися Магазином відповідно до його функцій, Вам необхідно:
а) мати доступ до мережі Інтернет,
б) використовувати типовий веб-браузер наступного типу: Chrome, Safari, Opera, FireFox
або подібні,
в) мати електронну пошту.
5. Ви можете подати претензію на послуги, що надаються MARMOLADA, надіславши електронний лист до Служби підтримки клієнтів: [email protected] або зв’язавшись зі Службою підтримки клієнтів по телефону + 0 (800) 214 234. При поданні претензії опишіть, чого вона стосується, а також вкажіть свої очікування щодо того, як вона повинна бути вирішена. Ми розглянемо Вашу заявку якомога швидше, в будь-якому випадку Ви отримаєте відповідь протягом 30 днів з моменту отримання Вашої заявки.
IX ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Перед укладенням договору купівлі-продажу товарів у Магазині необхідно ознайомитися з цими Правилами та прийняти їх зміст. При кожному замовленні ми даємо Вам можливість ознайомитися з Правилами.
2. Ми можемо змінювати умови цих Правил, а також ціни на Товари в односторонньому порядку, розміщуючи їх на сайті Магазину. Усі зміни набувають чинності з моменту їх публікації. Якщо у Вас є обліковий запис у Магазині, про зміну Правил ми повідомимо вас електронною поштою. У випадку, якщо Ви не приймаєте заплановані зміни, Ви можете в будь-який момент вимагати видалення свого облікового запису в Магазині.
3. Для продажу Товарів у Магазині ми застосовуємо українське законодавство. Договір укладається українською мовою.
4. До питань, які не врегульовані у цих Правилах, ми застосовуємо відповідні положення українського законодавства.
5. У випадку визнання недійсною або нездійсненною будь-якої частини цих Правил, інші частини будуть залишатися чинними.
6. Інформація, яку Ви надаєте Магазину, є конфіденційною. Магазин використовує Вашу інформацію виключно в цілях обробки замовлення (комплектування замовлення, відправлення повідомлення про замовлення, доставки Товару, здійснення взаєморозрахунків), тощо.
7. Зміни до Регламенту застосовуються до договорів купівлі-продажу Товарів у Магазині, укладених після того, як зміни наберуть чинності.
Скинути пароль