Правила магазину MARMOLADA.COM.UA
I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
(1) Інтернет-магазин www.marmolada.com.ua, що дозволяє використовувати цей магазин (далі спільно іменований «Магазин»), створений компанією METAKOL SP. Z O.O. з юридичною адресою у Варшаві, адреса: 02-207 m. Варшава, вул. Кукелки 7 KRS 0000999368, REGON 523493006, NIP 7011111907, яка також є адміністратором персональних даних клієнтів Магазину. Умови та положення: «Marmolada.com.ua», «Marmolada», «ми», «продавець» або інші варіанти цих термінів означають METAKOL SP. Z O.O.. Терміни: «ви», «покупець», «клієнт» або варіанти цих термінів означають споживача, який купує Товари через сайт Магазину.
(2) Регламент Магазину (далі - «Регламент») визначає умови придбання товарів, представлених в Магазині (далі - «Товари»), умови реєстрації облікового запису та надання інших послуг, описаних в Регламенті.
(3) Будь ласка, щоб уникнути будь-яких непорозумінь, уважно ознайомтеся з цими Умовами, які доступні в нижній частині веб-сайту Магазину або які ви можете завантажити та зберегти у форматі PDF на обраному вами носії інформації за посиланням.
(4) Інформація про Товари на веб-сайті Магазину є запрошенням зробити пропозицію укласти договір купівлі-продажу Товару.
(5) Товари в Магазині детально описані. Веб-сайт містить інформацію, зокрема, про властивості Товарів, їх ціну та матеріал, з якого вони виготовлені.
(6) Усі торгові марки та фірмові найменування, фотографії, дизайн, графічне оформлення Магазину, описи товарів та інші їх елементи захищені авторським правом і не можуть бути скопійовані або використані будь-яким чином для власних цілей без згоди MARMOLADA.
(7) Ви можете здійснювати покупки в Магазині лише як споживач, тобто фізична особа, яка здійснює покупку для власних потреб, безпосередньо не пов'язаних з її підприємницькою діяльністю або виконанням службових обов'язків. Ми не продаємо бізнесу. Продажі відбуваються за моделлю «дропшиппінг».
II ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ МАГАЗИНОМ ТА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ТОВАРІВ
(1)При оформленні замовлення або створенні облікового запису в Магазині, будь ласка, прочитайте і прийміть ці Умови. Неприйняття Умов позбавить вас можливості купувати Товари або користуватися іншими послугами через Магазин.
(2) Інформація, яку ви надаєте при оформленні замовлення, повинна бути правдивою, актуальною і точною. Зверніть увагу, що ми можемо відмовити в обробці вашого замовлення, якщо надана вами інформація є настільки неточною, що унеможливлює обробку вашого замовлення, зокрема, правильну доставку вашої посилки. Перш ніж відмовити в обробці вашого замовлення, ми спробуємо зв'язатися з вами для уточнення деталей, необхідних для обробки вашого замовлення.
(3) Ми докладаємо всіх зусиль, щоб ви могли ефективно і безпечно використовувати продукт на сайті Shop. З цією метою ми використовуємо необхідні технічні та організаційні заходи для забезпечення інформаційної безпеки відповідно до стандартів, що діють у цій галузі.
(4) Вчинення будь-яких дій, які можуть поставити під загрозу безпеку інформації в Магазині, безпеку ваших даних і даних інших клієнтів або безпеку транзакцій, суворо заборонено.
(5) При використанні Магазину ви зобов'язані дотримуватися наступних правил:
- забороняється будь-яким чином втручатися в системне середовище Магазину, в тому числі, зокрема, шляхом завантаження шкідливого програмного забезпечення або вчинення будь-яких інших дій, спрямованих на незаконне втручання в роботу Магазину;
- Ви зобов'язані використовувати Магазин відповідно до його призначення, описаного в Умовах - використання функціональних можливостей Магазину в обсязі, відмінному від передбаченого Умовами, заборонено;
- Забороняється використовувати Магазин у спосіб, який може порушити його роботу або спричинити незручності іншим користувачам або працівникам Магазину, зокрема, забороняється надсилати рекламні оголошення або іншу подібну інформацію на адреси, доступні на сторінках Магазину;
- Ви не маєте права використовувати контент, описи, фотографії або інші графічні елементи Магазину для власних цілей або цілей інших осіб. Зверніть увагу, що всі такі елементи Магазину захищені авторським правом Компанії і не можуть бути використані без її згоди.
(6) Для деяких брендів ми встановили обмеження на кількість одиниць одного і того ж продукту, які можна придбати в одному замовленні. Ви отримаєте відповідне повідомлення, як тільки додасте до кошика максимальну кількість одиниць одного і того ж товару.
III УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ТОВАРІВ (ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ)
(1) Умови та положення Магазину є публічною пропозицією МАРМОЛАДА укласти договір купівлі-продажу Товарів зі споживачем на відстані, тобто через веб-сайт Магазину Marmolada.com.ua. Інформація про Товари, розміщена на сайті Магазину, є пропозицією покупцям укласти договір купівлі-продажу обраних Товарів. Укладаючи договір купівлі-продажу, Ви повністю приймаєте умови оформлення замовлення, оплати Товару, доставки Товару, повернення Товару, умови пред'явлення претензій до Товару та всі інші умови договору, зазначені в цих Правилах.
(2) Замовлення в Магазині можна розміщувати 24 години на добу, однак замовлення, розміщені в неробочі дні (субота, неділя та святкові дні), будуть оброблені наступного робочого дня.
(3) Ви можете оформити замовлення, увійшовши до свого облікового запису в Магазині - ми рекомендуємо використовувати цей спосіб, оскільки він значно скорочує процес оформлення наступних замовлень (вам не потрібно кожного разу вводити свої дані). Однак розміщення замовлення не вимагає наявності облікового запису в Магазині - ви можете здійснювати покупки без реєстрації, дотримуючись інструкцій на веб-сайті Магазину.
(4) Вас попросять надати персональні дані, необхідні MARMOLADA для обробки ваших замовлень. Щоб оформити замовлення, вам буде потрібно надати обов'язкову інформацію, викладену в формі замовлення. Будь ласка, уважно ознайомтеся з правилами обробки персональних даних, які перераховані тут https://marmolada.com.ua/privacy-policy Без надання необхідних даних ми не зможемо обробити ваше замовлення і виставити розрахунковий документ (рахунок-фактуру).
(5) Щоб оформити замовлення, необхідно зробити наступне:
a) після того, як Ви вибрали Товар, Ви повинні додати його до «Кошика», вказати відповідний розмір, кількість Товару, його колір, а потім перейти до «Кошика» і слідувати подальшим інструкціям на сторінці Магазину,
b) Ви маєте можливість змінювати вміст Вашого «Кошика», видаляючи Товари або додаючи нові Товари, а також змінювати надані дані до моменту натискання кнопки «Купити та оплатити»,
в) якщо ви натиснули кнопку «Купую і оплачую», це означає, що ви зробили нам пропозицію придбати обрані Товари на умовах, викладених в цих Умовах.
(6) Після того, як ви зробили пропозицію, ви отримаєте електронний лист, що містить основну інформацію про ваше замовлення, включаючи: кількість замовлених Товарів, їх ціну та вартість доставки, обраний спосіб доставки та спосіб оплати, ваші дані та дані Магазину. В електронному листі ви також знайдете інформацію про те, як повернути Товар, термін доставки якого закінчився, як скористатися гарантією тощо. Зверніть увагу, що цей електронний лист є лише підтвердженням того, що Магазин отримав ваше замовлення.
(7) Після отримання вашого замовлення ми повідомимо вас про те, що ваше замовлення було направлено до Магазину для перевірки, і після того, як замовлення буде перевірено, ми або надішлемо вам електронного листа з підтвердженням того, що ваше замовлення було виконано («Підтвердження замовлення та відправлення»), або відхилимо вашу пропозицію щодо придбання Товарів у Магазині із зазначенням причин відмови.
(8) Електронний лист, згаданий у пункті 7 вище («Підтвердження виконання та відправлення замовлення»), означає укладення договору купівлі-продажу обраних вами Товарів на умовах, викладених у цих Умовах.
(9) Зверніть увагу, що до моменту отримання повідомлення, зазначеного в пункті 7 («Обробка замовлення та підтвердження відправлення»), ви можете скасувати своє замовлення в будь-який час - просто зверніться до Служби підтримки клієнтів. Якщо ви вирішите скасувати замовлення, ми в будь-якому випадку надішлемо вам електронного листа з підтвердженням скасування.
(10) Якщо ви вибрали оплату онлайн, ваше замовлення буде скасовано, якщо
a) Ваші контактні дані настільки неточні, що неможливо доставити ваше замовлення або зв'язатися з вами для уточнення деталей,
б) Ви не оплатили замовлення протягом 2 (двох) календарних днів.
(11) Для розміщених замовлень ми виставляємо електронний іменний рахунок-фактуру на придбані Товари. Ви отримаєте рахунок-фактуру на електронну адресу, яку ви вказали при оформленні замовлення. Приймаючи ці Умови, ви запитуєте рахунок-фактуру рахунок-фактуру замість чека і погоджуєтеся отримувати електронний рахунок-фактуру на адресу електронної пошти, вказану у формі замовлення.
IV ДОСТАВКА ТА ОТРИМАННЯ ТОВАРІВ
(1) Ми доставимо товари, придбані в Магазині на території України, за адресою, вказаною вами у замовленні.
(2) замовлення виконуються протягом від 5 до 14 робочих днів, в залежності від обраного Вами способу доставки Товару. Доставка вашого замовлення може бути затримана в періоди підвищеного трафіку клієнтів в Магазині, наприклад, у святкові дні або з причин, що не залежать від Магазину, таких як воєнний стан, протести, погодні умови, затримки на кордоні.
(3) Ми доставимо вам Товари наступним чином:
a) кур'єрською службою за вказаною вами адресою в Україні,
б) в обраний Вами пункт видачі замовлення (наприклад, пункт видачі кур'єрської компанії, інших партнерів Мармолада) - згідно з варіантами, наданими Мармолада. Детальну інформацію про види доставки Товару та її вартість ви знайдете тут: https://marmolada.com.ua/delivery
(4) У зв'язку з військовими діями в Україні територія доставки Товару обмежена. Наразі посилки не доставляються в райони проведення активних бойових дій та на тимчасово окуповані території. Після оформлення замовлення вказана вами адреса доставки перевіряється Магазином. Якщо ви отримуєте повідомлення про те, що ваше замовлення передано для доставки, це означає, що посилка може бути доставлена за вказаною вами адресою. Якщо доставка за вказаною вами адресою є небезпечною, ваше замовлення буде скасовано. Якщо ми підтвердимо вам, що доставка за вказаною адресою можлива, а тим часом ситуація зміниться і доставка стане неможливою, ми зв'яжемося з вами.
(5) Відправлення, вартість яких перевищує еквівалент 150 євро, можуть бути доставлені тільки кур'єром. У зв'язку з обов'язковими митними зборами для посилок такої вартості, доставка в пункти видачі замовлень неможлива.
(6) При отриманні посилки, будь ласка, переконайтеся, що вона не пошкоджена. Якщо ви виявили будь-які пошкодження Товару, будь ласка, попросіть кур'єра або особу, яка доставляє вам Товар у місці доставки, скласти акт про пошкодження посилки/Товару.
V ЦІНИ ТА СПОСОБИ ОПЛАТИ
(1) Ціни на Товари в Магазині вказані в гривнях, без урахування ПДВ, митних зборів та інших податкових зборів, які можуть стягуватися в країні одержувача відправлення відповідно до законодавства.
Відповідно, при покупці Товарів вартістю понад 150 євро ви зобов'язані сплатити додатковий збір:a) мито в розмірі 10% від різниці між ціною Товару та сумою 150 євро;
(b) ПДВ у розмірі 20% від різниці між ціною Товару та сумою 150 євро, до якого потім додається мито відповідно до чинного законодавства країни-одержувача. Податок і мито повинні бути сплачені кур'єру при доставці товару.
(2) Актуальні способи оплати, що застосовуються в Магазині, представлені в процесі оформлення замовлення при виборі способу оплати.
(3) Якщо ви вибрали «Оплата онлайн», кошти повинні бути зараховані на ваш рахунок MARMOLADA протягом 2 (двох) днів з моменту оформлення замовлення, інакше замовлення буде анульовано. Звичайно, ви можете повторно подати замовлення, вибравши інший спосіб оплати або сплативши онлайн вчасно.
(4) Зверніть увагу, що ми можемо змінювати ціни на Товари в Магазині, змінювати асортимент, організовувати акції або інші знижки на Товари, але такі зміни не впливають на положення вже укладених договорів купівлі-продажу або на права клієнтів, які скористалися відповідною акцією.
VI РЕКЛАМАЦІЇ ЩОДО ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
(1) У Магазині продаються лише нові та оригінальні Товари. МАРМОЛАДА несе відповідальність за невідповідність Товару положенням укладеного договору, що діє на момент доставки Товару, яка була встановлена протягом гарантійного терміну, що відраховується від дати доставки Товару, відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» та інших застосовних законів у цьому відношенні.
(2) Якщо Ви вважаєте, що придбаний Вами Товар неналежної якості та не відповідає умовам договору, або якщо Ви виявили недоліки Товару протягом гарантійного строку, Ви маєте право в порядку та у строки, встановлені законодавством, пред'явити претензії, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів» та цими Умовами.
(3) Ви можете подати скаргу наступним чином:
(a) звернутися до Відділу по роботі з клієнтами: [email protected] або за телефонами +38 096 477 04 77 та повідомте про дефект Товару;
b) надати платіжний документ (рахунок-фактуру) про придбання Товару в Магазині;
в) Вас можуть попросити надіслати дефектний Товар на одну з адрес, вказаних тут:
d) Ви будете проінформовані про результат розгляду рекламації протягом максимум 14 днів. (3) Якщо ваша скарга не буде задоволена, ми повернемо вам Товар з інформацією про те, що скарга є необґрунтованою. (4) Якщо скарга буде задоволена і договір буде розірвано, ми відшкодуємо вам вартість дефектного Товару не пізніше ніж через 30 днів після отримання вимоги про розірвання договору (податкові та митні збори не відшкодовуються). (1) Якщо ви купуєте Товар як споживач, ви можете відмовитися від укладеного договору купівлі-продажу без пояснення причин на умовах, викладених нижче. (2) Ви можете відмовитися від договору купівлі-продажу Товару належної якості, придбаного в протягом 30 днів з моменту отримання Товару тут: https://marmolada.com.ua/return. (3) Ви можете повернути Товар, якщо Товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з проданим Товаром. (4) Щоб скористатися своїм правом на відмову, ви повинні a) заповнити бланк повернення, доступний на веб-сайті Магазину, і вкласти його в посилку б) надіслати Товар, який ви отримали за договором і який бажаєте повернути, на одну із зазначених тут адрес: https://marmolada.com.ua/return. (5) У разі відмови від договору купівлі-продажу Товару належної якості: а) Ви несете витрати, пов'язані з поверненням нам Товару; а) Вам буде негайно, але не пізніше, ніж протягом 30 днів, відшкодовано шляхом перерахування на банківську картку Клієнта, зазначену в заяві про відшкодування, суму, що становить вартість сплаченого Товару. в) Податки та митні збори, а також витрати на доставку не повертаються; г) Додаткова плата, яка є транзакційною вартістю обробки вашого замовлення, не відшкодовується, якщо ви обрали накладений платіж. Ми можемо затримати відшкодування вашого платежу до тих пір, поки Товар не буде повернутий нам або поки ви не надішлете нам підтвердження про відправлення Товару, залежно від того, що настане раніше. (6) Ви маєте право розірвати договір протягом 14 днів без пояснення причин (1) За допомогою Магазину МАРМОЛАДА надає Клієнтам наступні електронні послуги: a) можливість укладення в режимі онлайн договорів купівлі-продажу Товарів в Магазині, відповідно до цього Регламенту, b) можливість створення облікового запису Покупця в Магазині та використання його функціональних можливостей. в) можливість ознайомлення з вмістом веб-сайту Магазину. (2) Ви маєте право відмовитися від укладених договорів купівлі-продажу Товарів у Магазині на умовах, визначених відповідними законами та Регламентом. (3) У випадку послуги ведення облікового запису в Магазині ви маєте право відмовитися від неї протягом 30 днів з моменту створення облікового запису. Незважаючи на це, ви також маєте право вимагати припинення надання послуги ведення облікового запису в Магазині в будь-який час. Ви можете скористатися обома правами, надіславши нам інформацію про своє рішення в електронному листі на наступну адреса: [email protected] або поштою на адресу: METAKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. KUKIEŁKI 7/--- 02-207 WARSZAWA MAZOWIECKIE, Poland. (4) Щоб користуватися Магазином відповідно до його функцій, ви повинні a) мати доступ до Інтернету, b) використовувати типовий веб-браузер наступного типу: Chrome, Safari, Opera, FireFox або аналогічний,
c) мати адресу електронної пошти. (5) Ви можете подати скаргу щодо послуг, які надає MARMOLADA, надіславши електронний лист на адресу Служби підтримки клієнтів: [email protected] або звернувшись до Служби підтримки клієнтів за телефоном + 0 (800) 214 234. Подаючи скаргу, будь ласка, опишіть, чого стосується скарга, і вкажіть свої очікування щодо того, як вона повинна бути вирішена. Ми обробимо ваш запит якомога швидше, і в будь-якому випадку ви отримаєте відповідь протягом максимум 14 днів з моменту його отримання. (1) Перед укладенням договору купівлі-продажу товарів в Магазині ви повинні прочитати і прийняти ці Умови. Ми надаємо вам можливість ознайомитися з Умовами з кожним замовленням. (2) Ми можемо змінювати умови цих Умов, а також ціни на Товари в односторонньому порядку, публікуючи їх на веб-сайті Магазину. Будь-які зміни набувають чинності з моменту їх публікації. Якщо у вас є обліковий запис у Магазині, ми повідомимо вас про будь-які зміни в Умовах електронною поштою. Якщо ви не згодні із запланованими змінами, ви можете в будь-який час вимагати видалення свого облікового запису в Магазині. (3) Ми застосовуємо польське законодавство до продажу Товарів у Магазині. Договір укладається польською мовою. (4) У питаннях, не охоплених цими Умовами, ми застосовуємо відповідні положення польського законодавства. (5) Якщо будь-яка частина цих Умов є недійсною або нездійсненною, інші частини залишаються чинними. (6) Інформація, яку ви надаєте Магазину, є конфіденційною. Магазин використовує ваші дані тільки з метою виконання вашого замовлення (обробка замовлення, відправка повідомлення про замовлення, доставка товару, проведення взаєморозрахунків і т.д.). (7) Зміни до Правил застосовуються до договорів купівлі-продажу Товарів в Магазині, укладених після набрання чинності змінами.VII ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ - РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ
VIII ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОСЛУГИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ
IX ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
Скинути пароль