Повернення

Вітаємо в Marmolada - Повернення та Обмін

У Marmolada ми прагнемо, щоб ваші покупки були задоволенням, та готові вам допомогти у вирішенні всіх питань щодо повернення товару. Ось декілька кроків, які вам слід виконати для повернення товару, якщо ви не задоволені вашою покупкою:

1. Заповніть форму повернення:

Заповніть бланк повернення, який включений в ваше замовлення або завантажте його за цим посиланням:
Форма Повернення. Будь ласка, заповніть всі необхідні поля, щоб надати нам необхідну інформацію для обробки вашого повернення.

2. Підготуйте товар для повернення:

Покладіть товар, який ви бажаєте повернути, у пакет разом із заповненим бланком повернення. Ми рекомендуємо обережно упакувати товар, щоб забезпечити його цілісність під час транспорту.

Важливо! Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та (поверненню) згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. N 172

Непродовольчі товари:

  • корсетні товари
  • парфюмерно-косметичні вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • рукавички
  • білизна натільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного
  • каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
3. Надішліть товар за вказаною адресою

Відправте пакет із поверненим товаром на одну із наших адрес, які наведені нижче. Будь ласка, переконайтесь, що ви надаєте всю необхідну інформацію для надсилання.

Адреси для повернення:

  1. Нова пошта:
    отримувач – Маріянчук Юрій Павлович
    СП Росан (Повернення Metakol)
    Відділення Нова Пошта №3
    вул. Угорська 22
    м. Львів, тел. +380504301430
  2. Meest POSHTA:
    отримувач – Маріянчук Юрій Павлович
    Росан Глобал (Повернення Metakol) 79035,
    м. Львів, вул. Зелена 147
    тел. +380676702303.
    Для відправки через Meest POSHTA виберіть послугу до Складу.
Щоб уникнути затримок і проблем з доставкою Вашої посилки, просимо Вас заповнювати всі дані українською мовою
4. Витрати на повернення:

ВАЖЛИВО - витрати на будь-яке повернення несе клієнт.

5. Важливо про гігієну:

Зверніть увагу, що згідно з правилами охорони здоров'я і гігієни, право на повернення не може бути реалізоване, якщо замовлений товар був доставлений в запечатаній захисній упаковці, яка була пошкоджена після доставки.

Marmolada завжди тут, щоб забезпечити вам зручність та задоволення від покупок. Наша команда готова вас підтримати і допомогти з усіма вашими запитами щодо повернень та обміну.
Cookie Settings