FAQ

КОЛИ Я ОТРИМАЮ ВІДШКОДУВАННЯ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ОНЛАЙН?

MARMOLADA завжди турбується про ваш комфорт та швидкість обслуговування. Як правило, ми прагнемо повернути кошти якомога швидше, але не пізніше 14 днів (або 7 днів, якщо причиною є ненадійна якість товару, підтверджена доказами) після того, як ми приймемо рішення про повернення на основі наданої вами інформації.

ДЕ Я МОЖУ ЗНАЙТИ РАХУНОК-ФАКТУРУ ДЛЯ МОГО ЗАМОВЛЕННЯ?

Де я можу знайти рахунок-фактуру для мого замовлення? Рахунок-фактура для вашого замовлення буде надісланий вам електронною поштою з темою "Рахунок-фактура". Просто перейдіть за посиланням в електронному листі, вкажіть номер вашого замовлення та контактний номер телефону, і рахунок-фактура буде автоматично завантажений у форматі PDF. Якщо у вас виникли запитання, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою [email protected]

ОБМІН ТОВАРУ

Якщо вам потрібно повернути товар і купити його в іншому розмірі, це дуже просто. Просто поверніть нам перший товар, використовуючи стандартну процедуру повернення, і якнайшвидше купіть новий товар, який вам потрібен. Ми зробимо все можливе, щоб повернути вам гроші за першу покупку якнайшвидше.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

У вас є 14 днів на повернення товару з моменту його отримання. У MARMOLADA ми завжди готові підтримати вас і відповісти на всі ваші запитання щодо повернення та обміну. Наша команда готова допомогти вам у цьому процесі

СКАРГА НА ТОВАР В MARMOLADA

У MARMOLADA ми завжди прагнемо забезпечити найкращий досвід покупок, і якщо у вас виникли будь-які проблеми з придбаним товаром, ми завжди готові допомогти.

Cookie Settings