Скарга на Товар в Marmolada

У Marmolada ми завжди прагнемо забезпечити вам найкращий досвід покупок, і якщо у вас виникли проблеми з придбаним товаром, ми завжди готові допомогти.

Політика розгляду скарг на товари, придбані онлайн

Якщо ви виявили, що придбаний вами товар не відповідає умовам договору або має дефекти, ви маєте право подати скаргу. Ми гарантуємо вам якість і бездоганну доставку наших товарів..

Як подати скаргу?

  • Будь ласка, роздрукуйте та заповніть бланк рекламації. Будь ласка, додайте форму до товару, на який ви скаржитеся.
  • Ретельно упакуйте товар, на який ви скаржитеся, і покладіть на упаковку аркуш паперу з написом «Відділ скарг»
  • Надішліть пакет на нашу адресу: 02-207 Варшава, вул. Кукелки, 7
Заповніть, будь ласка, бланк рекламації:

Щоб подати скаргу, ми рекомендуємо заповнити нашу спеціальну форму. Будь ласка, вкажіть, що вас турбує, і надайте детальну інформацію про вашу скаргу. Будь ласка, переконайтеся, що вся інформація введена правильно.

Будь ласка, надішліть заповнену форму разом з фотографіями пошкодженого товару на нашу електронну адресу [email protected]

Розгляд скарги:

Наша команда уважно розгляне вашу скаргу і відповість вам оперативно, протягом максимум 14 календарних днів з дати подання скарги. Ми повідомимо вас про будь-які подальші кроки, які ми зробимо для вирішення вашої скарги, беручи до уваги надану вами інформацію.

Відшкодування та компенсації:

Якщо ми успішно вирішимо вашу скаргу і приймемо рішення про відшкодування, ми здійснимо відшкодування негайно, але не пізніше ніж через 7 днів з дати вирішення скарги.

Відшкодування транзакційних витрат:

Транзакційні витрати будуть відшкодовані банківським переказом на номер рахунку, вказаний у формі скарги. Ви отримаєте повідомлення по електронній пошті, як тільки кошти будуть переведені на ваш рахунок.

У Marmolada ми завжди готові допомогти вам і вирішити всі скарги та повернення. Наша команда працює для вашої зручності та задоволення від покупок.

Cookie Settings