Скарга на Товар в Marmolada

В Marmolada ми завжди прагнемо забезпечити вам найкращий досвід покупок, і якщо ви стикаєтесь з проблемами щодо придбаного товару, ми готові вам допомогти.

Правила Розгляду Скарг на Товари, Придбані Онлайн

Якщо ви виявили, що придбаний товар не відповідає умовам договору та має дефекти, ви маєте право подати скаргу. Ми гарантуємо якість та бездефектну доставку наших товарів.

Як Подати Скаргу?

В Marmolada ми прагнемо зробити ваші покупки якнайзручнішими і безпечними, включаючи оплату банківською карткою. Наша команда завжди готова надати вам підтримку та відповісти на всі ваші запитання.

Заповніть Форму Скарги:

Для подачі скарги ми рекомендуємо вам заповнити нашу спеціальну форму. В ній вкажіть, що саме вас турбує та надайте деталі скарги. Будь ласка, переконайтесь, що всі дані введені коректно.

Подайте Заяву:

Відправте заповнену форму разом з фотографіями пошкодженого товару на нашу електронну адресу [email protected]

Оцінка Скарги:

Наша команда ретельно розгляне вашу скаргу та надасть відповідь негайно, але не пізніше, ніж протягом 30 календарних днів з дати подання скарги. Ми повідомимо вас щодо подальшого розгляду скарги, враховуючи інформацію, надану вами.

Повернення та Відшкодування:

У разі позитивного розгляду скарги та прийняття рішення про повернення коштів, ми здійснимо повернення негайно, не пізніше, ніж протягом 7 днів з дати розгляду скарги.

Відшкодування Транзакційних Витрат:

Відшкодування транзакційних витрат здійснюється шляхом банківського переказу на номер рахунку, вказаний у формі скарги. Ви отримаєте сповіщення на вашу електронну адресу, як тільки кошти будуть перераховані на ваш рахунок.

В Marmolada ми завжди готові вам допомогти та вирішити всі питання щодо скарг та повернень. Наша команда працює для вашого комфорту та задоволення від покупок.

Cookie Settings